Marta Domínguez es va incorporar la setmana passada a l’equip de l’ecomuseu, on farà les pràctiques del curs que estudia al CSI-COM. Li donem la benvinguda i adjuntem la seua presentació:

“em diuen Marta i estic realitzant el curs de Promociò i dinamizaciò turística local impartit pel CSI- COM a Gandia. Des d’aquest, vaig tindre l’oportunitat de conéixer el projecte de l’Ecomuseu Vernissa Viu del Col·lectiu Vall de Vernissa, el qual em va fer conéixer i valorar el medi natural en què viu.

He de destacar, que el que més m’ha atret de la labor del ecomuseu, ha estat la gestió de projectes de la seva comunitat amb finalitats científiques, educatives i culturals de conservació del patrimoni natural i cultural. Des d’aquesta premissa, en aquestes pràctiques intentaré donar el millor de mi per a aprendre i col·laborar en tot el que em sigui possible.”


