La setmana passada es va incorporar a l’equip de l’ecomuseu una nova col·laboradora: Lídia Villlegas, que durant un mes hi realitzarà les pràctiques del curs de Dinamització i promoció turística del CSI-COM del qual és alumna. Benvinguda, Lídia! Adjuntem la seua presentació:

“M’agradaria presentar-me: em diuen Lídia i estic fent el curs de Dinamització i promoció turística al CSI-COM a Gandia. Quan vaig conéixer el Col·lectiu Vall de Vernissa i el seu projecte d’ecomuseu Vernissa Viu em va agradar tot el que representa i la seua tasca, entre d’altres coses, perquè m’agrada mot tot allò relacionat amb el medi ambient i amb la conservació. Per això vaig demanar fer les pràctiques del curs a l’ecomuseu. Pense que és molt interessant perquè s’hi poden dur a terme molts projectes, dels quals puc aprendre i aportar durant la meua estada a la seua realització. Espere aprofitar el màxim possible!”.

