Rebeca Pascual

 rebecapascual.jpg

Com alguns de vosaltres sabeu, aquesta setmana viatjaré a Alemanya per endinsar-me en la nova aventura d’aprendre millor la llengua i la cultura de l’estat germànic de Baden-Württemberg (al sud-oest d’Alemanya).  

És un repte que tenia pendent des de fa un temps, i ha arribat el moment.  Així doncs, durant aquest  període curt no em podré dedicar a l’Ecomuseu, tot i que em mantindré informada de les novetats i tractaré d’agafar noves idees, en conéixer com es du a terme la gestió del territori en aquesta zona nord de la Selva Negra (der Schwarzwald) i, especialment, la implicació de la població en eixa gestió. 

Malgrat que l’objecte principal del viatge no siga aquest, espere  poder aportar, en tornar, una visió renovada per a seguir el camí del nostre Ecomuseu, cada dia més viu.

La meua participació en l’Ecomuseu Vernissa Viu l’he viscuda, entre d’altres, com una oportunitat per poder posar el meu granet  en la millora d’aquest raconet de la Terra on vivim i d’on som (com a realera em sent especialment lligada al Vernissa i a la seua vall). 

Gràcies a tots pel vostre recolzament en aquest repte conjunt, i molt especialment, als meus companys en l’equip de l’Ecomuseu.

Ens veiem en un parell de mesos.

Fins ben aviat i endavant amb l’Ecomuseu!

Anuncis